fredag 19. juni 2009

Etter noen intense måneder med buldring har det vært godt med en uke klatrefri. Varmen og sommeren har kommet til Oslo og merker at jeg ikke er supergira på hard buldring for øyeblikket. Pleier å bli litt mer motivert for tauklatring utover sommeren, så planen er å bare være masse ute og klatre en haug med ruter, er dessuten en del buldere vi har spotta som må pusses...Var en skikkelig nedtur å ikke få gått Blå Blomster sittende start, både prytz og jeg la ned en del økter på den i våres. Den har føltes relativt umulig ut tidligere, men nå føltes den definitivt innen rekkevidde....men den er desverre fortsatt et prosjekt, og nå er det for varmt. Til Høsten skal den gåes, a muerte! På tirsdag dro el fanatico animal Pablo fra oss for å bli brannmann og få pump i Spania. Utrolig synd for oss, men bra for han! Han har vært en utrolig bra amigo og ikke minst medfanatico på cragget! Vi ses maquina!!!Blå Blomster. Gikk alt utenom førsteflyttet en haug med ganger til topps...Shit, gleder meg til å gå den en kjølig dag til høsten...
Camilla koser seg en ettermiddag på Filmplaneten


Ellers er det sinnsykt gøy å kunne presentere en ny samarbeidspartner;
Organic bouldering mats
Virkelig bra saker!!!

Og så blir det tur til Vingsand snart, langhelg med bl.a. snart local-Joakim som har dratt opp 6(!?!) langhelger på 7 uker!! Stoka kar!:) Gleder meg og er sef gira!

7 kommentarer:

Jokkesen sa...

Hehe, rolig nå... 4 av 5 stemmer nok litt bedre ;-)

~ Vegard ~ sa...

Takk for bra lærlingehjelp igår :)

Kult bilde fra Foten!!

Øyvind sa...

var bare gøy å hjelpe, blir med neste gang også! Kanskje vi har en fremtidig buisseness på gang?:)

4 av 5 er ikke gæli det heller Jokkesen..gleder meg til helga!

pablo sa...

Jeg savner mye alt venner fra Norge også!!
likevel er jeg helt sikkert at vi ses på steiner igjen!!
Tusen takk!
Ny bilder fra Spania snart på klatreamuerte.
Klem!

Jokkesen sa...

Oy, Pablo! Hørte festen var bra. Synd jeg ikke kunne komme. Satser på en uke i Albarracin i jula med Bård. Sees der ;-)

Øyvind sa...

Vi ses carino!
Como esta en Toledo?

amrozo del ozo!

~ Vegard ~ sa...

Fett, forretningen er allerede startet Villesen :)

Godt å se at det er liv i deg Pablo :)