fredag 28. november 2008

nordisk

I helga er det duket for Nordic Challenge på Lillehammer.
Pga et vondt kne og generell liten motivasjon for å klatre konkurranser skal jeg ikke være med. Rune har derimot overtalt meg til å stille som ekspertkomentator! Så på lørdag skal Gaute og jeg prate folk igjennom hva som skjer:) Rune sier jeg ikke vet hva jeg har sagt ja til og at alle vil få sjokk når de ser opplegget på Lørdag, så det blir spennende å stikke innom en tur i kveld...
Tvi Tvi til alle som skal støte! Underhold oss!

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg, trond og michele drar oppover for å høre dine kommentarer, og kun det, så vær forbredt ellers krever vi penga tilbake:)

Anonym sa...

en ting til, jeg ser på regelverket til nordisk at: "Børsting skal som en hovedregel utføres av autorisert pusser med autorisert børste" haha! det er jo også absolutt en grunn til å dra å se på!

Anonym sa...

Ha ha
Er Lapis børstene autorisert mon tro?

Ellers snakket jeg nettopp med Rune.Og Øyvind...,du vet virkelig ikke hva du har sagt ja til.
Den E9 motevisningen er noe jeg GLEDER meg til!
HA HA HA HA

Mikke

~ Vegard ~ sa...

Å gi deg'a, skal Villesen gå moteoppvisning også!!!

Skitt, må få med meg detta på web tv'en :)

Lykke til coatch!

Lapis børstene funker som bare det, fet farge også!

~ Vegard ~ sa...

Det jeg hørte av deg så var du helt rå kompis :)

Tenk ut en forrett som du har lyst til å lage til nyttår !

Øyvind sa...

ha ha takk!!

Ikke tenkt ut noe enda nei... må vel være i harmoni med resten av menuen??:)


Eik og Mikke:
Jeg kan fikse dere inn som autoriserte pussere neste år!:)

Øyvind sa...

Eik... er ditt nye kallenavn langeman!!:)