tirsdag 2. februar 2010

å sånn går no dagan...


Tilbake fra en lang dag og veldig bra dag på West Mountain. Andy kjenner parken som sin egen bukselomme og med Miguel, Ida, Camilla og meg selv på slep har vi løpt fra kassiker til klassiker. Prinsen av persia dro hjem i dag tidlig og avslutta i god stil med persing på Dragonfly sitstart nest siste dag. Ida dra i morgen og avslutta også med prosjektsending, god stemning! Ellers har vi vært ganske slitne en periode, sannsynligvis pga få hviledager:) Men nå etter litt hvile virker det som ting begynner å løsne og klatringa har flytt mye bedre de siste dagene. Nå som Camilla og jeg er alene for en stund begynner campinglivets gleder, flytter ut til Andy i morgen. Han eier land 10 min fra parken og har en liten gjeng med venner som camper der. Vi avslutta dagen på Shroom, over. Vanvittig flott bulder med perfekt beliggenhet. Bratt, krimpete start til store flytt på ok tak, digg!
Camilla støter på snakeskin tracksuite.

Wellsitedyno. To flytt på pockets til en lang, deilig catch.

Masse vann nede i Wellsite-korridoren

Miguel støter på Booty Slapper

Ida og Camilla jobber med Long Dong, langt takoverheng på ca 35 flytt(!)


Avsluttningsfest på Cattlemans. Takk for bra selskap Prinsen og Ida!

Ashley tester UltraMega, nok et Megabra langt takoverheng.

Appelsinmannen måtte også klatre...

Melissa er veldig nære på The Butterpumper.

Steffen tar i på Julio and Me

Dave går prosjektet sitt, Deans Journey.

13 kommentarer:

~ Vegard ~ sa...

Gleder meg til Bouldring USA tjueelleve!! Faen så giRa jeg blir av alle de fete bildene :)

Anonym sa...

Hei på dere!
Setter stor pris på nye bilder og info her hjemme. :-)
Skjønner at det er slutt på luksuslivet nå (hi, hi), men hyggelig at dere kan campe med flere kjente, da!Håper vær- og temperaturforhold sørger for behagelig campingliv.Her er det forresten snøkaos idag (hvis det kan være en liten trøst?!). Gleder oss til å følge med videre på bloggen. :-) Mange klemmer fra oss på Manglerud og Frogner

erik sa...

det var mye mat på det middagsbordet.

Anonym sa...

Tenkte det samme, gitt... Ble sulten bare av å se fort på bildet. :-(

Ikke helt som det brokkoliavkoket du lever av, Erik?!

Unknown sa...

Yo! klokken er 00.25 og jeg får ikke sove etter jeg så de deilige spearribsene. Håper dere koser dere like mye som det ser ut som : ) Det ser fantastisk ut. For et par dager siden drømte jeg at jeg besøkte dere. Men jeg hadde bare endags bilett og dere hadde hviledag den dagen :( Skikkelig mareritt
Kos dere videre!

Klem jf

pablo sa...

jeg venter paa deg JF!!!!
vi ses paa Paske her i Spania!!
kos dere mine vener i USA.

Jakobsen sa...

Kanke alle please slutte å snakke om det brokkoliavkoket til erik

krimpern sa...

ja helt enig!

~ Vegard ~ sa...

blir du sulten Jakobsen :)

Jakobsen sa...

Var veggis i åtte år inntil ifjor, så ja, jeg jo har mye å ta igjen....

~ Vegard ~ sa...

he he :)

erik sa...

hvordan går det i hueco øyvindfeiten ?

Siri sa...

Ser ut som dere har det virkelig bra der borte! Du blir drit sterk i bratta nå Camilla!!!
Kult hviledag bilde, du får gjøre en liten produksjon for Firfisla der borte tror jeg altså Camilla ;)
Kos dere videre, gleder meg til flere bilder...