fredag 9. oktober 2009

Monster og Villmark

På torsdag hadde vi en veldig bra ettermiddag i skogen og vi ble etterhvert en stor samla gjeng til de dype skoger å være. Jeg var klar for å gi noen ordentlige forsøk på prosjektet jeg har jobba en del med der inne. Et fantastisk problem bestående av 4 harde flytt på en elendig sloper og tre små glatte marmortak, og en halvkjip uttopping. og selv om det ene flyttet nesten hadde knekt meg for motivasjon var forholdene gode og det var en bra atmosfære for støting. Etter et par halvgode forsøk gikk endelig flyttet jeg ikke hadde klart tidligere! Så utrolig digg! Buldern ble hetende Villmark og den føles for meg som det soleklart hardeste jeg har gått i Oslotraktene.

Her er en video av en annen bulder, Storemonster, som jeg gikk litt tidligere i høst, også i de dype skoger. Etter min mening en av de flotteste linjene i skogen! Monster er en stående start som vipper inn på svaet, mens Storemonster går hele linja fra sittende start.

STOREMONSTER from Oeyvind Saeter on Vimeo.

4 kommentarer:

asmund sa...

bilde av villmark her: http://www.flickr.com/photos/balbooa/

Anonym sa...

stilig bilde!

marianne sa...

Så skikkelig fin ut. Så mye artige ting du finner om dagen! Er misunnelig. Ganske bra med 40% eller? Hvor er denne siste buldern hen? Få litt av helsa og godværet dere a?!!

pablo sa...

hehehe!!! buldre med "el Loco de Hellerud".
Forsiktig Oyvind!!!!