torsdag 18. desember 2008

nærmer seg...





Snart ett år siden jeg var i Hueco sist, og nå er det bare en måned til vi tusler inn i parken igjen! Her er et par bilder fra North Mountain, Martiniroof, Try Harder og køen utenfor parken. I år har vi reservert, så slipper heldigvis å stå opp kl.6 for å komme først i køen. Blir knallbra og støte med Pablo, Mikke og Rolf, gleder oss til fantastisk buldring og enorme burgere!!! Andreas og John; kom igjen!!!:)
Forresten; Mikke er på hardkjøret før turen og har fått blog; http://mikke-projectgirapaaklatre.blogspot.com/ :-D

7 kommentarer:

Anonym sa...

NY BLOGG!!! http://mikke-projectgirapaaklatre.blogspot.com/

~ Vegard ~ sa...

Å fett as!!
Burde vært der!!

Fet blogg Mikke :)

Øyvind sa...

Hadde vært så bra om du kunne vært med Vegard!!! Men det kommer fler sjanser:)

~ Vegard ~ sa...

JA!!
Helt klart :)

Menyen for Nyttår er snart klar, har starta å tenke litt !

Anonym sa...

må virkelig si at det er kult at dere drar til usa en tur. blir sikkert kjempe koselig. har tenkt meg en tur over dammen etterhvert jeg også. Da skal jeg ta i, føler meg gristerk. Har fått ordentlig sving på hoftene i det siste og føler jeg danser meg opp buldre på buldre, svart, sølv alt går! Nå som det er jul også blir det jo masse tid til å trene kroppen. Kanskje blir det litt spraytan også, er jo veldig viktig å se bra ut "over there" har jeg hørt. Vet at jeg får gavekort på bleking av tenner til jul av mamma, søren synd at jeg ikke får dratt til statene denne gangen, får vente med å bruke gavekortet til rett før jeg skal dra. Som sagt så er jeg drit sterk for tiden, går alt ass alt! blir kult å buldre med dere når dere kommer hjem fra uniten! skal kjøre på med et helt sinnsykt treningsopplegg mens dere er borte, og spise masse ruccollasalat og pinjekjerner.

BRODER sa...

FELICIDADES POR TUS 30 AÑOS.
DESDE TOLEDO UN ABRAZO GRANDE DE PARTE DE MI HERMANO EL MARIQUITA (PABLO) Y MIO.
AHHH Y FELICES BLOQUES Y SALUD PARA EL AÑO 2009.

Øyvind sa...

Feliz navidad Jesus!

...pero yo tengo solo 26 anos!!!:)
Y manana Pablo tienes 40 anos?!?:-D

Aqui esta prima condiciones en las rockas, frio y sol!!!

Bien viaje a Albarrasin cabrones!