mandag 10. mars 2008





8 kommentarer:

Anonym sa...

las vegas.. ææææsj.. dere har det godt..:) jaha.. i dag er dagen.. helt vondt i magen jeg, men tror det var veldig bra(så slapp av Camilla). Kos dere videre.. puss&kram

Anonym sa...

Hei på dere!Flotte bilder og varierende opplevelser, må jeg si! Godt å se klatrebildene ETTERPÅ, ikke mens jeg vet dere "henger der"!Har fått med dere mye i løpet av en uke:-)Og hvor mange millioner rullet inn på kontoen i Las Vegas?? Hi, hi...Alt har gått som det skal og er ok her, skal hilse fra p.Bare været er ikke helt som hos dere...: + 5 grader og regn....kos dere!!Klem fra oss:-)

Anonym sa...

"anonym" er meg, Tove....er ikke helt stø på dette her! Prøver å legge inn navn en gang til...

Anonym sa...

haha, mamma, du er morsom...:)

Anonym sa...

utrolig bilder! her hjemme er det sol og full sesong på klippene...;)
ha det morsomt videre!
erik

bjørnS sa...

Nå venter vi spent på flere bilder!

bjørnS sa...

Neste gang blir jeg med. Dette ser spennende ut!
Hilsen Farmor

Anonym sa...

hvis dere blir med blir jeg også med! hilsen han lange erik